MASANYA DAH HAMPIR ! ! !


    Vavi gler!Asal masa cepat gler dho.Aq rse mcm smlam jea bru abis SPM..Tuptap tuptap result nak kua 23.March ni.2hari lagi sengal!Siot. =,= .Tiba2 mood aku asyik nk emo jea kt orang.Aku peduli pe.Mulut aku,so suka hati aku nk ckp per la BODOH . =,= .Boleh tak aku nak buad2 sakit xyah ambik?Any ideas.Hahaha.Gila btul ko ni YASMIN..Tak pyah larh.Ko bkannya xpndai.Erm.Cuma kurang pndai.Kan2???.Hope rsult aku ok la.Tlong la ya Allah.Aku perlukan rsult yng baik..Aku nk smbung belajar,bukan nk tnam anggur jea kt umah ni..Adehhh =,= .Duk umah jea,lame2 otak aku dah xberkembang langsung dah.Matriks???Hermm.Aq xyakin mcm dpt..Trial haritu pun aq dpt bese2.Tapi hope aq dpt larh.And get tempat yng aku nak tuh. ^,^  .Btw hari ambik rsult tuh,yng pasti aq nk jmpe kwan2!HAHAHA.xsbarnya jmpe korang. ^,^ msti mcm2 bnda nk crita kn .Yang pasti jgak.Korang kene doakan kejayaan aku ok!Doakan aku dpt rsult bek!aminnnn. ^,^

No comments:

Post a Comment