2 new Mpop !

   Ehh ade group mpop baru la. :) name MAX24.7 .But kecian dho diorang mcm2 cter la aku dgr psal diorng.kata kmpulan diorng  x bgus tiru kpop nya artis.grrr.pape je la rkyat kt malysia ni.bukan nk skong lagi d,caci maki,kutuk nya lagi.kalau x suka diam2 sudah la.Aku tgok takde la truk mane pon.still ok.bese la tuh artis bru g.xkn trus2 nk sharp je semua buat.lagi2 diorng sumenye muda2 dari umo 18-25.chill la weiii.Tapi kan sory 2 says la aku bukan nk ngutuk bg pndpt je official video korang mmg TAK BEST.lagu dah best dah.aku LAYAN abis...n korang kene practise dance g la beb.bagi sharp. :))  .jgn la hrap muke je hensem cik bang suara n dance kene bnyak prctise la.Dgr citer korang ni GAYS???really ke?omg.no komen.tak nk ckp pape xnk kutuk. ^^ .Berbanding dgn satu group ni Prince of POP aku dgr diorng g better than 24.7,entah2.aku no komen ^^ lagu diorng pon best gak.aku dah dgr.bila tgok rupa diorng seriusly mcm korean abis.hahaha.sory kay aku tak gatal nk suka2.syg aku untuk fadlan hazim VIP jea.haha :P k la ni aku sertakn gmbr2 kmpulan ni korang boleh usyar2 kay.tak pon if korang dgr lagu diorng boleh buka kt youtube.kt sane boleh tgok brpa bnyak org komen psal diorng.aku dah xlarat nk bace n gelak wei.wakaka.pape je la yg mngutuk uh.for this group aku hope korang terus succes kay dalam nyanyian ni.peace yawww! ^^


                                                                     MAX24:7




                                                               Prince of POP

No comments:

Post a Comment